ponedeljek, 6. julij 2009

Dolgčas + rojstni dan

Ker je včeraj grmelo in deževalo in ni bilo nobenega drugega dela, kot spanje ali izdelovanje čestitk :P Najprej sem ležala potem je mami začela nekaj delati iz papirja in me 'zdražila', da sem šla delat čestitke.

Ta je narejena za mojega birmanskega botra, ki bo kmalu praznoval rojstni dan.
Ta zmaj letalec [xD] je pobarvan z white spiritom. Pod njim je 'razstrižena' kuverta :), ki ima ob desni [na sliki levi] strani izštancane rožice. Pod njimi pa je tak mehak papir, ki ne vem kako naj ga opišem xD Vrtničke sem naredila ročno [za njih sem porabila približno 30 minut [štancanje, prepogibanje in striženje je všteto umes] in moram priznati, da mi gre s časom vse bolje in bolje. Zadnjič sem za 8 vrtnic porabila eno uro, sedaj pa za 5 pou ure. Čas se mi zbolšuje :Đ]. Pod njih sem nalepila neki drat xD Ki sem ga komaj prilepila, saj lepilo ni hotelo držati :@. Med ta drat sm utaknila še te zelene listke, ki mislim, da jih morm prlimat, saj odpadajo xD. V levem [na sliki desnem xD] kotu sem z zlatim bleščečim kemičnim svinčnikom naredila te vijuge in izmenično nalepila zelene biserčke in rdeče rožice.

Ta je pa narejena zaradi tega, ker sem imela ves material že razmetan po mizi & potem pospravlat samo za eno čestitko se res ne splača :P


Ta je narejena čisto preprosto [mislm, da ne bom toliko napisala kot pri prejšni xD] Punčka je pobarvana z barvicami, nato pa še s pearl vodenkami, da se rahlo blešči. Pod njo je oranžen 'mehak' papir. Ob strani je spet izštancan 'kuvertin' papir. V rožicah pa so 'biserčki'. Rjav papir je tak mehak [hahaha ponovno je mehak xD obstaja trd papir? xD] in voilá, čestitka je končana (:

No zdaj pa najbolje da neham. Verjetno moja najdaljša objava xD

HF!

1 komentar:

Čarobna hišica pravi ...

Res ti gre vse bolje in bolje ... še sploh če se poglobim v tvoje vrtnice ... moje so bolj skropucalo kot pa vrtnica, saj s svojimi okornimi prsti nikakor nimam živcev za vse tisto zgibanje in vihanje ...