nedelja, 12. julij 2009

Kar nekaj novih (:

Že dolgo nisem nič objavlala, zato bo tale objava bolj dolga...pa še veliko čestitke je :Đ
Najprej naj povem, da sem dobila bombončka od moje sestrične, ki ga nobena druga ni imela možnosti dobiti :D. Prišla sem k njej in potem sem malo štancala in hročkala. 1. v življenju sem imela hroščka v rokah :) Dan za zapomnit :P
Takole pa je ta bombonček izgledal:
Njamiii! :)

Sem pa iz tega materiala naredila nove čestitke:

Tale ježek je pobarvan z navadnimi barvicami, okoli njega so pa naštancani listki. Čisto preprosta je :D

Vrtnice na tej so narejene ročno :P Okoli njih so izštancani listki [iz bombončka :P] Pod njimi je pa tumen papir, ki ima luknjo v sredini xD Luknja je narejena iz hroščkom. Tisto kar je izrezano je ubistvu mišljeno za uporabo, to pa kar ostane je pa za v smeti. Ampak ni xD
Tisti violčni so spet ostanki zaradi hroščka. :P Zeleni listki so naštancani, tako tudi retro rožice, not pa je srček :)
Ta punčka je pobarvana s flomastri. Iz zelenega papirja so izštancani listi, pod njim pa je poservetkan šeleshamer. V kotu je spet izštancan list, pod rumeno retro rožico so 3 lila listki. V retro rožici je srček :POb strani je oranžen preštancan papir [ne sprašujte kako sem bila štorasta s to štanco xD] Je sestrična rekla, da se bo papir naveličal čakat xD Modra retro rožica z srebrnim srčkom v sredini in izštancanim listom spodaj. Punčka je pobarvana z barvicami in white spiritom. In to je to :F

Ojoj koliko jih je xD Punčka je pobarvana z barvicami, white spiritom in s pearl voščenkami. Okoli je obžgana, v levem [na sliki desnem] kotu mi je ogenj 'ušel' pregloboko not zato je tako smešno xD 2 retro rožici z zelenjem pod njimi in s srčkom v sredini in je bila končana :Pno ta je pa meni najljubša. Končno mi je uspelo ugotoviti kako se barva z white spiritom xD Pod njo je rdeč pohroščkan papir spodaj pa so 3 retro rožice z biserčkom [tu pa ni srček :P] v sredini in pod njo je ta list oz. praprotnica xD

No tako, upam da sm se oddolžila ker toliko časa nisem nič objavila (:

HF!

1 komentar:

Alenka pravi ...

Aha, pa sem ga našla, tvoj blog mislim. :):):)Čestitke za bonbonček in pohvale za čestitke.