sreda, 12. avgust 2009

Končno nekaj novega :)

Yay..Nova predloga. Moram malo pojamrati; kaj sem samo jaz tako zbirčna? Preden sem se 'dokopala' do te predloge bi lahko našli iglo v kupu sena :D Nisem in nisem našla tiste pravo. No sem jo...ampak sem našla neko napakico in je nisem dala. Potem sem pa zagledala to...pa sem rekla; hm... modra pa črna.. 2 moji najljubši barvi na kupu? Zakaj pa ne? In tako je ta predloga za nekaj časa na mojmu brlogčku :D

Prejšno sredo sem odšla za nekaj dni v Nemčijo. Pred tem sem naredila čestitko. Tako 'za slovo' :D [pravzaprav sem hotela poskusiti nove štampiljke :P].
No ja...kaj pa naj povem? Te rožice so kupljenje v trgovini z oblačili hahaha :D Natančneje v Kiku na Rudniku. [Mimogrede, super majice imajo tam :)] Štampiljke so kupljenje v Müllerju, rdeč papir pa je obštancan. Morem se pa považiti da imam novo štanco :D Hvala Čarobni hišici za 'prevoz' le-te :P [Kaj bi jaz brez Čarobne hišice :D res je čarobna :P]


Ajaja..Prav ponosna sem :P

No tako. Nova štanca, predloga :D Vse novo :P

HF!

Klavdija (:

Ni komentarjev: